Гарантія та повернення
Дбаючи про своїх клієнтів, ми виробляємо товар виключно високої якості, який відповідає всім нормам чинного законодавства. Перед відправкою товар обов'язково проходить перевірку та надійно упаковується.
Отримавши товар, уважно огляньте його в присутності співробітника транспортної компанії. Переконайтеся, що товар не має виробничого дефекту або пошкоджень, пов'язаних із його транспортуванням.
Повернення товару неналежної якості
У разі отримання покупцем товару неналежної якості компанія здійснює повернення чи обмін придбаного товару відповідно до статті 8 Закону "Про захист прав споживачів".
Для повернення чи обміну товару неналежної якості необхідно:
- звернутися до менеджера будь-яким зручним для вас способом
- уточнити номер замовлення, номер телефону замовника чи прізвище замовника
- докладно описати суть претензії
- надіслати фото або відео товару з дефектом
Якщо під час експертизи буде встановлено, що дефекти виникли з вини продавця - продавець зобов'язаний відшкодувати вартість товару або обмін товару на аналогічний.
Умови повернення товару належної якості
Повернення чи обмін товарів неналежної якості можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Не підлягає поверненню товар після використання або розкриття упаковки.
Повернення коштів проводитися способом, узгодженим сторонами.